خبرهای داغ:
رئیس پلیس‌راه استان همدان خبر داد

افزایش 40 درصدی تیم‌های پلیس راه در جاده‌های استان همدان           

رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: شمار تیم‌های حاضر در تعطیلات نوروز در جاده‌های استان نزدیک به 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۴۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

افزایش 40 درصدی تیم‌های پلیس راه در جاده‌های استان همدان           به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ رضا عزیزی در خصوص طرح نوروزی پلیس راهور اظهار داشت: شمار تیم‌های حاضر در تعطیلات نوروز در جاده‌های استان نزدیک به 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 70 تیم اقدام به رصد و کنترل محورهای ارتباطی استان می‌کردند، افزود: با قرار گرفتن در آستانه عید نوروز و افزایش تردد، 50 تیم دیگر به این گروه‌ها افزوده شد.

رئیس پلیس‌راه استان همدان با بیان اینکه برای داشتن سفری ایمن و بدون دغدغه توجه به توصیه‌های دلسوزانه پلیس ضروری است، عنوان کرد: یکی از اولویت‌های پلیس در نوروز97 برخورد با تخلفات حادثه‌ساز با هدف پیشگیری از بروز سوانح فوتی است.

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل بروز سوانح جاده‌ای به‌ویژه در ایام نوروز، رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی است.

عزیزی تصریح کرد: مسافران نوروزی در طی روز به گشت‌وگذار و بازدید از جاذبه‌های گردشگری می‌پردازند و با وجود خستگی و خواب‌آلودگی، اقدام به ادامه مسیر بدون استراحت کافی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خستگی و خواب‌آلودگی راننده منجر به کاهش تسلط وی به خودرو و جاده می‌شود، اظهار داشت: عدم تسلط به خودرو و جاده بیشتر مواقع خروج از جاده اصلی و واژگونی خودرو را در پی دارد.

رئیس پلیس‌راه استان همدان بیان کرد: مسافران نوروزی عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند و با آرامش رانندگی کرده و از فضای پیرامونی لذت ببرند.

عزیزی افزود: نوروز امسال 120 تیم پلیس‌راه به غیر از نیروهای پیاده اعزامی از مناطق آموزش ناجا و تیم‌های کمکی از انتظامی استان به همراه نیروهای امدادی و خدماتی در محورهای مواصلاتی استان، خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات